21 yaşındayım size göre sanırım küçüğüm :) şuan 17+2′yim ve ben 2 ay regl gördüm anlayamadım hastaneye gittiğim de doktorum bana çok geç kalmışsın hastane işleri için dedi beni baya korkuttu bi sürü kan aldılar şeker hastası değilim normalde ama hamile iken gebe şekeri diye bir şey varmış korkmam gerekiyor mu yani şeker hastası olan var mı