Zehra-12455 ben yaşıyorum aynısını gebe kalmadan önce çarpıntı için kardiyoloji doktoruna gittim taşikardi çıktı ilaç başladı baya kullandım çok işe yaramisti ama gebe kalınca ilacı bıraktım direk bırakınca ilk zamanlar çok sıkıştım her gün 3 4 kere oluyordu zamanla azaldı ama sıkıntı stres olunca yine çarpıntı geliyor bu ara depremlere üzüldüm.doguma kadar idare edicem kadın doğum doktoru çok mecburi değilse kullanmanı istemem demişti o yüzden dayanmaya çalışıyorum korkudan ağlıyorum bazen