defnekrbg Rica ederim 😊 Bana Viabotics Osteocare başlattı doktorum. Kalsiyum, Magnezyum, Çinko vb bileşenlerin olduğu. Bir de bol süt, yoğurt tüketen bir insan olmama rağmen. Bunları, kan hapı ve decaviti doğum sonrası altı aya kadar kullanmamız gerekiyor bir de. Çocuk emerken de bizden çok alıyormuş. Eksikliğini yaşamamamız için :)