Mesela ben:) 3 yumurta mı nasıl yani diyerek öyle ağlamıştım ki… 2 tanesi de 3. Gün transfer ettiler. 5. Gün için risk alamadılar. 2si de tutundu şimdi 10 haftalık ikiz gebeyim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah. Gerçekten yumurta sayısına hiç takılmamak gerekiyormuş. Dua et sakince bekle. Allah ne zaman nasip ederse olduruyor. Güzel haberler almanı dilerim