1997nur ben yedim bişey olmadı diyemem olmayacakta diyemem ama her hafta yiyorum en az 1 kere bebeğim de maşallah sağlıklı şuan, detaylı ultrason a girdik bugün maşallah diyim . Ama abartmamak lazım Bi oturuşta Bi paket yemek değil bu az yemekte ve sağlıklı besinlerle desteklemekte fayda var bence 😊🌸