Banubebek1 @“Gldekpnci”#p26505915vallahi bize gelişimi gayet iyi dedi doktorumuz korkulacak bişey deil dedi bu durum uzun süreli oldumu sıkıntı dedi hani 1 haftayı geçen durumlarda yada daha uzun olanlar için sanırım sağlıkla gelsinler inşalla