gokceist 37+3 oldum, günde 2 defa lierac kullanıyorum son haftalarda kaşınma olursa 3e de çıkartıyorum , vücut nemlendiricisi de olarak ayrıca bebe yağı kullanıyorum banyo sonrası ve günlük, bazen de argan yağı , doktorum zeytinyağı da sürebilirsin dedi. Çatlayacağı varsa engel olamazsın diyorlar ama elimden geleni yapıyorum çatlarsa da napalım😄