Semell Arkadaşlar merhaba; Çatı muayenesi olan kişiler bilgi verebilirlermi acaba kaçıncı haftada oldu mutlaka yapıyorlarmı çok can acıyor mu biraz korkuyorum açıkçası
_almirasmom Semell bazı doktorlar yapıyo eger normal doguma musaıt deılse 40. Haftaya kadar bekletmıyolar .. 35. Haftamda oldum benım canım azcık acıdı zaten catımda darmış .. seseryana gun verdı doktor 3 gun sonra dogumumuz olcak inşallah 38+0 da :)