Yarennasal Merhaba kızlar , son adet tarihimin ilk günü 25 ocakdı 2 gün gecikmeli olmuştum 25 şubatta olmam gerekirken hafif pembe şeklinde geldi 1-2 saat sonra reglim başlar sandım ( normalde öyle oluyorum ) kesildi idrar yaparken yok sadece sildiğim de peçeteye gelen hafif bir lekenlenme 23-24 şubatta da çok fazla akıntım oldu halsizliğim de var ve lekelenmem bitti sizce yerleşme kanamam olabilir mi ?? Test yapmalımıyım Allahım inşallah vardır 😔😔😔
Bir_anne6668 Yarennasal 5 gun sonra test yap addeten benim de oyle oldu 7 ocak ta addet oldum en son sinra hic olmadim once kahfe rengi lekeler geldi sonra hcg de cikti 😀
HtcAksy Yarennasal benim regl gelmesi gereken günde baya kanama geldi. Normal adet gibi sonra ertesi sabah azicik sonrasinda kesildi üc gün sonra test yaptim pozitif. Bir yapin. Ona göre davranirsiniz
Yarennasal Bir_anne6668 Hayırlı olsun ❤️ yani benim reglim cok düzensiz oluyor , 2.5 aydır deniyoruz folikasitte içiyorum ve bu ara bir kaç arkadaşım rüyasında beni hamile görmüş iyicene etkilendim ama sanki regliye dönecekmişim gibi bir his var ..
Bir_anne6668 Yarennasal bebek istiyorsan isllah dönmez canim benim de kizim dan sonra sezeryan oldugu icin addetim duzensiz oldu bu sene araligin 14 oldum 3 gun surdu sonra 7 ocakta oldum 7 8 gun surdu sonra subata bir sey gelmedi lekelenmem oldu bi idrar testi yaptim ev de negatif cikti neyse icime supe dustu duramadim hastaneye gitim hcg pozitif cikti
Yarennasal Bir_anne6668 ay allahım ne güzel ❤️ Allah sağlıklı uzun ömürler versin banada dua edin ne olur son bir sorum olacak test yaptınız negatif çıktı ya ne zaman yaptınız kaçıncı günde kan vermeye de hemen sonra ki gün mü gittiniz bende versem mi acaba ?
Bir_anne6668 Yarennasal testi addetim den 2 gun once yaptim yapmadiysan addetin den 5 gun sonra yap obur gebeliklerim de cikti ben kani gecikme den bir hafta sonra verdim ama kanderine gore belirler doktor hamile olmadin zman dusuk cikiyor hcg er hamileysen yuksek kac gun gecikti senin ?
Yarennasal Bir_anne6668 25 ocak reglimin ilk günü olması gerekiyor normalde 25i sabah ilk idrarla yaptım negatif çıktı 2 gün lekelenmem oldu mesela bugün hiç lekelenmem olmadı bitti bir kaç gün sonra regli olmaktan korkuyorum inşallah yerleşmedir
Bir_anne6668 Yarennasal cnm idrar testin de cikmasi icin en fazla 5 ya da 14 gecmesi gerekir sen 2 sinde bidaha yap cikasa hcgene baktir yoksa yoktur hcg nnet cvp verrir
Bir_anne6668 Yarennasal addetin gelmediyse lekelenmen olduysa bebegin kesesinin yerine oturdu icin olur genelde hamileligin illk belirtilerin den biri bu lekelenme ama kahfe rengi leke kan felan degil demi iyi baktin isllah er lekeyse dedim gibi misafirin var belki annesi 😀
Yarennasal Ardakumsal Allahım isteyen hak eden hiçbir kadının elini boş bırakmasın hepimize nasip etsin İnşallah ❤️
Zynpdmrr Merhaba kızlar, 3 temmuz son adet tarihimdi, 1 ağustosta yerleşme kanamam geldi. Ilk gebeliğim olmasına rağmen hissetmemden mi bilmiyorum ama görür görmez yerleşme kanaması olduğunu anlayıp eczaneye koşmuştum ve pozitifti :)
feyzanurunlu Zynpdmrr yerleşme kanaması mı oluyor bunu ilk kez duyuyorum ben 4 aydır deniyoruz olmadı neyi yanlış yapıyorum inşallah bir sıkıntı yoktur biraz üzülüyorum
Canimucizem Bir_anne6668 adetime 7 gün vardı çok net çıktı testte hatta damlatir damlatmaz belli oldu değerim 43 dü bende şaşırmıştım
Yarennasal Bir_anne6668 23-24 şubatta yoğun koyu bir akıntı peşine kahverengi lekelenme oldu sonra peçeteye sildiğim de hafif açık pembe lekenme geldi yani kırmızı kan gibi değildi bugün gecikeli 3 gün oluyor tek korkum düsensiz regli olmam o beni yanıltıyor bekleyeceğim ayın 2sinde kan vereceğim inşallah vardır şimdi test yapsam mi acaba ?
Bir_anne6668 Yarennasal sen tam 2 gun daha bekle derim cikmasa addetin gelmese gidersin kan aldirmaya