GsAnne Arkadaslar uygulamaya gore 5+1 im ama ultrosonda 6 haftalik oldugu soylendi 15 gun sonra bebek kalp atısı icin cagirdi korkulcak bisey mi cocugum yok bilgim yok o yuzden devlette malum cimbizla aliyoruz laflari tskler
elaymoms GsAnne normal canım. Geriden gelmesi sıkıntı oluyor genelde ilerden gitmesinde bir sorun yok. Biraz da cihazla alakalı. İlerleyen haftalarda normale donuyor 😊
AnnesiyimM53 GsAnne sana doktor bir hafta önde dedi mi ki sen mi öyle düşünüyorsun bu güzel birşey canım geride olması sıkıntı ileri olmasından korkma
Derya3628292 elaymoms geriden gelmeside sıkıntı olmuyor ileride yakalıyor hatta geçiyor haftasını şuan bu durumda olan anne adaylarımız olabilir ve bu yorumla üzülebilirler ☺️
elaymoms GsAnne ne demek. Benimki de bir haftada ileriden gidiyo herhangi bir sorun yok 😊 için rahat olsun
elaymoms Derya3628292 şöyle haftası çok geriden gelenler için söylemiştim. Yoksa bir - iki gibi haftalar söz konusu değilim yazdığım ileti de 😊
GsAnne AnnesiyimM53 bugun doktor kontrolunde soylendi cnm devlete gidiyorum 5 karis surat biside demedi 5 haftalik normalde 1 hafta önden gidiyor kese dedi 6 ile uyumluymus ultrosonda sorun olurmu dedim sorun her zaman olabilir dedi düz cevap verdi 😔
AnnesiyimM53 GsAnne sen onlara bakma canım moralini yüksek tut bu korkulacak birşey değil aksine hep geriden giderse kork benim bir kızım var başından beri gelişimi hep geridendi doğdu kromozom bozukluğu var kızımda dawn sendromu değil başka bi sendrom bozukluğu var 😔
GsAnne AnnesiyimM53 Allah razi olsun cnm bende gecen sene 2 tane düsük yaptim bu 3.cu korkuyorum soru bile soramiyoruz devlette gercekten bu site bu konuda cok iyi sanada Rabbim kolaylik sabir saglik versin hepimizin sinavi ayri 😔🙏❤️
AnnesiyimM53 GsAnne aynen canım benim Allah razı olsun karnımdaki sağlıklı olsun diye dua etsen yeter vallahi 😌🤲🏻🤲🏻 bende dua ediyorum tüm annelere sana da sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻