aysebagcaa22 Kızlar antibiyotik tedavisi de gördüm ama bu akıntıdan bi türlü kurtulamadım ilaçla bitiyor ilaç bitince tekrarlıyor renginde sarımsı yeşil gibi değişik sizlerin başına gelen kurtulan var mı doğumuma da 8 gün var o zaman a kadar kurtulabilsem keşkee
Artuni aysebagcaa22 benimde cok uzun zamandır akıntım var normal dogumda akıntı istemiyorum dedi doktor vagi hex diye fitil verdi sabah aksam 5 gun kullanımda kesti akıntımı
Ahsenveannesi aysebagcaa22 bol su iç . Günlük iç çamaşırı değiştir ve kullanmadan önce ütüle gün içinde kirlendikce de değiştirebilirsin günlük ped kullanma bu tavsiyelere uyarsan çok çabuk geçer
Aynenkanka Babu enfeksiyon çıkmıyor defalarca tahlil yaptırdım ama çok lanet bişey gerçekten doğumu etkilemesinden çekiniyorum, normal istiyorum bu yüzden sezaryene dönmek zorunda kalırsak üzülürüm ameliyattan korkuyorum çünkü 🥲
Tugbactnn Maalesef buna çare yok gibi, akıntı bende de çok fazla oluyor ve doktorum bunun normal olduğunu söylüyor. Hatta doğum yaklaştıkça fazlalaşçak demişti gerçekten de öyle oldu. Günlük hijyenime dikkat etmekten başka bir şey yapmıyorum ben.