Dmrbs18 Cuma günü doğumum var . Griptim burun akıntım geçti ama öksürüğüm var fazlaca ne iyi gelebilir öğüne kadar gecirtmem lazım
Kizilciksurubu Dmrbs18 French press’te iç zarı ile birlikte ceviz demleyip içiyorum ben. Rahatlatıyor baya.
Tbayram Dmrbs18 Ben sabah akşam bir tatlı kaşığı pekmez yemiştim ilaçsız bir şekilde hızlıca geçirmişti. Ve ıhlamur içiyordum içine de bir parça limon atıyordum. İnşallah size de iyi gelir geçmiş olsun çok🍀