Sedaades 3. Aydan itibaren iç bacakta ve genital bölgemde pigmentasyona bağlı koyulaşma oldu, kaşıntı yoktu. Ancak 6. Ayla birlikte lekeler bacağımda aşağıya doğru indi ve kaşınıyor şu an. Mantar değil bu, öncesinde mantar oldum şok çünkü. Haftaya doktora gidicem ama bu durumu yaşayan var mı, normal mi?