Merhaba hanımlar , 15+2 hamileyim yaklaşık 1 haftadan uzundur kulağımda tıkanıklık var . Aile hekimime gittim kulakta akıntım olduğunu gliserin kullanıp kbb uzmanına vakumla temizletmem gerektiğini söyledi . Hamilelikte bu işlemi yaptiran oldu mu acaba ? Gün boyu sakız çiğnedim başka seyler de denedim ama açılmıyor son çarem bu sanırım , yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🧚🏻♀️