Akman89 Kızlar merhaba, bugün detaylı ultrasona girdik. Kordon bebeğin tam boynunda görünüyor, doktor önemli bi durum değil normal dedi. Ama ben yine de endişelendim açıkçası. Sizde aynı durumu gören var mı ?
Minmini Bir arkadaşımın doktoru kordon çok kez dolanır açılır demişti içerde hareketli olduğu için. Endişe etmeyin demişti. Yalnızca normal olacaktı ama doğuma yakın kordon 2 tur attığı için sezaryene alınmıştı.