Pinar38 Birsenvergili evet gittim canım çatı ağrısıymış bebek bıraz aşağıda dedi Doktor onun haricinde bi sıkıntı yok dedi
Cansuercan Pinar38 aaa benimde oyleydi cati agrisi bumu oluyomus 😂 bakim bende sorimm gidinceee bende bigun cok yurumustumm ondan agridi sanmistim
Cnnakbb Pinar38 benimde hamileliklerimde hep 20 li haftalarda öyle ağrım başlardı ikincide doktora sorduğumda sezeryan yerine baskı yapıyor ondan dedi ne alakası var dedim bende orası ağrımıyorki sinir olmuştum
Pinar38 Muhammedamine benim erken doğum riskim yok ama bu ağrıdan dolayı tedirgin oldum öyle bişey mi diye çok şükür 🙂
Pinar38 selimebora yok ya bende başta kendimi öyle avutmuştum ama baktım hiç geçmiyor gittim doktora muayene etti bebeğim aşağıdaymış ama eşinin durduğu yer ve suyu iyi durumda yine de bol bol şu iç ve dinlen çati ağrısı bu dedi