Duyguuu488 prensesovam bende burda bekleyim 35. Haftamdayım ve vajinamda cok baskı hissediyorum acaba kanala girmeye mi çalışıyor
hunilimom prensesovam girmeye de bilir şahsen iki kızım da girmemişti ama göğüste rahatlama oluyor kasıkta aşırı baskı ve ağrı oluyor benim iki doğumumda da kusmustum ebeler kanala giriyor demişlerdi aşağıya baskı oluşuyor mide rahatlıyor
Bircandeniz prensesovam bende 35+1 deyim kasıklarıma baskı yapıyor ama aynı zamanda sağ böbreğimin orasını da şişiriyor dönecek mi dönmeyecek mi bende sabırsızlıkla bekliyorum
Eceecim prensesovam ben de 36 ya giricem. Hala göğsümün çok altında bazen nefessiz bırakıyo beni. Sanırım hala girmedi 😕
sagyanak hunilimom ne zaman kanala girmişlerdi? benim oğlan da girmiyor bir türlü belki girse doğum başlayacak 40. hafta doluyor daha yooook
EfnanUmay23 prensesovam bende 37+2 hiçbir belirti yok bazen asri hareket ediyo acaba kanala mi giriyo diorum ama bakıyorum yok hala yukarda
hunilimom sagyanak doğum anında girdiler suni almıştım o zaman büyük kızım 41+1 de küçük 39+6 da doğdu
Happy52 38 haftamdayım benimde henüz kanala girmedi hala üstte hissediyorum geçen hafta kontrolüm de girmemişti. 27 haftalıkken baş aşağıda hala da öyle ama kanala girmesi baya uzun sürecek gibi