Mothertea Adet bitimi 4cü gün takvime göre doğurganlık dönemine girmeme 3 gün var ben biter bitmez başladım dün Silikti bugün yaptım öğlen ve akşam sizce başlamış mı
Rabia_91 Kızlar hamileyken ovulasyon testi yapan varmı? Elimde fazla vardı, dün yaptım sırf merak için 🙈 ilk çizgi kıpkırmızı çoktı, yanı boştu 🤣
Rabia_91 esmerella37 canım ben hamileyim 4 aylık 🙈 sadece merakımdan yaptım testi. Ovulasyon testi yumurtlamayı gösteriyor ya sanırım ondan ikinci çizgi hiç çıkmadı
esmerella37 Rabia_91 hamileyken yapılan test cokkk koyuuu cıkması lazımmm benm kuzende hamile nrdeyse patlıcak bi renkti syaha yakın oyleydi yani
Rabia_91 esmerella37 yok valla benim ki ilk çizgi kopkoyu çıktı dediğin gibi siyaha yakın, ama yanındaki çizgi hiç çıkmadı.