Merhaba arkadaşlar 36+5 Hamileyim Günde 4 kez insülin kullanıyoruz artık basedemiyorum bu şekerle doymuyorum resmen ac geziyorum diyetisyenim bu şekilde devam edebilecegimi söyledi bebeğimin gelişimi iyi ben 8 kilo aldım çok bunaldım arkadaşlar bu hafta gün vericekler rica edicem 37 bitmeden alınsa olurmu diye sizce ne der cidden çok yoruldum artık 😥