inci_neva1703 Kızlar dogumhaneden yazıyorum bugün saat 5 ten beri yatışımı yaptılar 40+1 bebeğin suyunda azalma var diyerek ama hiç açılmam yok hemşire fitil verdi alttan az önce acilmanin olması için ne yapabilirim lütfen yardımcı olun
1anne2bebek__ inci_neva1703 eğilip kalk. Sancı gelirse de tuvalete oturmuş gibi otur hafif ıkın ben öyle yapmıştım ve de bol yürüdüm ayaklarımı açarak
Esra0965 inci_neva1703 fitil sana sancı yapacak yürü sürekli sakin ol bugün doğurursun Allah’ın izniyle
xxelifxx inci_neva1703 sakin ol yürü mutlaka sancı gelince sandalye vs destek alıp çömel ayrıca secde pozisyonu da bebeğin ilerlemesine yardım ediyor
Hallerimvarbenim inci_neva1703 Squat hareketi yap canım hemşirelerin seni yönlendirmesi lazım yaptırmıyorlar mı hareket
inci_neva1703 Hallerimvarbenim yok canım hemşireler hiçbir şey demiyorlar ilgisizler en ufak bişeyde de bagiriyorlar ancak