Merhaba anneler 36+2 olduk bu gün itibariyle küçük tuvaletimi yapıp çıktıktan sonra böyle tekrar altıma yapıyormuşum gibi oluyor ve ıslanıyor ilk hamileliğim olduğu için tam olarak ne olduğunu anlamıyorum ve bu gün de aşırı bir şekilde belimle kasıgım ağrıyor nişan da gelmedi tecrübeli anneler biraz beni aydınlatır mısınız ☹️