feyzatanis34 Kızlar neler yiyebiliyorsunuz?? Ben son 10 gündür suyu isteyerek içermiyorum artık. Ayran daha iyi geliyor. Makarna iyi geliyor. Patates püresi falan yiyorum. Böyle banyoya girince oranın basık kokusu falan çok öğürtüyor:(
Hlmylmz_69 feyzatanis34 bende normalde iştahı açık biriyim kusmuyorum ama mideme öküz oturmuş gibi iştahsız alışkanlıktan yiyorum patates benimde canım çok istiyor tatlıdan ise ekşili şeyler canım çok istiyor senin karnın büyüdümü benim göbeğim old için anlamıyorum ama bazen pıt pıt hissediyor gibiyim 2. Gebeliğim
Mckeymouse feyzatanis34 10+4 tuvalete gitmek işkence gibi😔 iştahsızlık var sadece bi patates fırında yiyebiliyorm dolabı dahi açamıyorum 1 haftaya bulantı geçer ümidiyle yaşarken burda geçmeyenleri görüp ümidi kestim😔
feyzatanis34 Hlmylmz_69 hayır karnım büyümedi.. genelde 20. Haftadan sonra hissediliyormuş. Belki senin hissettiğin bağırsak hareketlerndir
Mr29 12.haftamdayım ve bulantılarım azalmaya başladı çok şükür ama gene de doğru düzgün birşey yiyemiyorum makarna, patates ve meyve genelde
Hlmylmz_69 Mr29 meyve benimde çaycıyımdır normalde çay çay ama hamilelikte bana boş geliyor içmesem aramam meyve ve su çok istiyor canım
Mr29 Hlmylmz_69 ben de çay içmesini çok severdim fakat midemi çok bulandırıyor o yüzden içemiyorum artık
Moonrose16 İki gündür ayranla idare ediyorum , bir parça ekmek dahi yesem çıkarıyorum çıkarırken artık nefesim kesiliyor gözümden yaşlar akıyor gerçekten çok yıprandım ne zormuş anne olmak :) haşlama yiyorum bende
Meloki Banada bütün ev kokuyor kızlar yemek falan hiç bir şey yapamıyorum kusma yok ama öğürme ve bulantı çok fazla ne kadar daha sürecek böyle
karperisi 14+1 oldum bugün inanılmaz iştahsızlık bir şey yesem kusacak gibi hissediyorum artık psikolojik olduğunu düşünmeye başladım. Çocuk gelişmez diye de ağlama krizleri. Bir de 2 hftadır baş ağrısı yaşıyorum nedendir bilmem