Hamile kalmadan önce tavsiye üzerine İlknur hanıma gittim. İlk gebeliğimde doğumdan sonra bazı sıkıntılardan kaynaklı bebeğimi kaybettiğim için benim için doktor seçimi çok önemliydi. İlknur hanımın takipli hastası olmaya başladıktan sonra inanılmaz rahatlamıştım çünkü aşırı ilgili bi doktordu herşeyimizde çok şükür güzel gidiyordu ta ki bugün İlknur hanımın paylaşımını görene kadar. Hastaneden ayılıyormuş ve aşırı üzüldüm bütün enerjim çekildi şimdi kime güvenip gideceğim İlknur hanım neden ayrılıyor hastaneden bilmiyorum İlknur hanıma gidip sebebini bilen var mı acaba başka hastaneye mi gidecek ne olacak bilgisi olan aydınlatsın beni ben kendisine yazdım ama henüz cevap gelmedi