Herkese selam, 13 haftalık hamileyim. Doktor plesentanin rahim ağzına yakın olduğunu söyledi, zamanla çıkabilir dedi. Ayakta cok durmamam gerektiğini ve ilişkinin yasak oldugini söyledi. Sorun şu ki ben ise gidiyorum memurum 8-5 çalışıyorum. Evet genelde.masa başı ama ayağa da 5 dakikada bir kalkıyorum. Burda bazı yorumlar gördüm wc ve yemek dışında çıkmıyorum yataktan diye. Acaba ben yanlış yapıyorum, yemek de yapıyorum yürüyorum da dışarda.