1Mavimavi evet 2 gün kalınıyor.. yalnız şöyle bir şeyden bahsedeyim bizimle paket maket konuşmadilar . Çıkarken belli olacak falan denildi. Kendileri paket oluşturmuş epidural sezaryen oldum. Iyikide oldum çok memnun kaldım ama spinal seçme fırsatım falanda olabilirmiş. Baştan her şeyi konuşun. Oda da bebek odası hizmeti verildi ikidebir aldılar bakımını alt değişimini ilk gün sütüm yoktu beslenmesini özel hemşireler ilgilendi ne sana ne refakatcina kalmadı. Orada besledikleri hipp marka ürünü molfix bezi hemşirelerin ücretini
Oda da canped koymuslar eldiven vs onun ücretini refakatçi yemeği cart curt hepsinin ücreti verdiğimiz paranın içerisinde. 9 bin doc farkı almadı sagolsun doktorumuz onunla birlikte tam 50 52 bin tutuyor bana haberim olmadan yapılan paketin içinde. 😅 ama olsun %100 memnuniyet ile ayrılmam benim için daha onemli