Merhaba kızlar neler yaşadınız acaba bende hemen hemen aynı durumdayım emar çekildim mikroadenom çıktı dostinex yazdı doktor ama gebe kaldığında da kullanmaya devam etmen gerekiyor dedi endokrin doktorunda kontrollü olman lazım dedi siz neler yaşadınız