Rumeysaylz bende Sezer’den oldum hiç korkulacak bişey YÖK canım. Ben 2 de Doğum yaptım birkaç saat sonra hemşireler ve eşim elimi tuttu kalktım. İlk seferde çok yürütmüyorlar ama emin ol ki zor değil çünkü hemen toparlanıp evine gidip bebeğin ve ailen ile olma düşüncesi hemen ayağa kaldırıyor. Benim bebeğim küvezde yatıyordu. Hastane 4 ana binalı ve biz bir ucundan diğer ucuna o kesilmiş halim ile hergün 2 saate bir gittim. Evlat olunca insan daha da dayanıklı oluyor canım. Şimdi ikincisine hamileyim. Bende tansiyon olduğu için beyne pıhtı atma ihtimaline karşın sezeryan oldum hiç pişman değilim. Normal dogum olmayınca sanki anne mi olunmuyor. Deli oluyorum sezeryan mı oldun ay eskiden biz ne şartlarda Doğum yapardık diyenlere hiç kafana takma sen bebeğini kokla bolca