Kuzu bende 12+5 haftalığım bu gün tuvalete çıkamadım ve karnım ağırdı çok normalde hiç ağrım yoktu sağlık ocağında demişti doktor bu aralar ağrın olabilir sorun değil diye de elde değil korkuyor insan birde giydiğim sütyen ve tayt okadar çok rahatsız ettiği beni sinirden kestim sütyeni işteydim taytıda çıkardım 2 kat giyiniyorum hep ben ay resmen patlıyacak gibi hissettim sütyen okadar sıktı ki hala sırtım ve Göğüş aşağısı çok acıyor