Halisenur Kızlar ben temmuzun başında doğum yapıcam hesaplamalarıma göre Allah nasip ederse çoğu kişi bana koşa kollu zıbın al diyor sıcak oluyor çok uzun kollu giydirilmediğini söylüyor sizce ne yapmalıyım fikir verir misiniz ?
Sila66 Halisenur mayısa Allah ızın verırse ben de sıfır kollu aldım suan bu havada yanıyoruz o zaman dusunemıyorum 🥹
Kubracigimm Halisenur bende haziran sonunda doğum yapacağım. Hastane çıkışlarını uzun kollu aldım. Annem ne kadar da olsa üşür diyor anne karnı karnı gibi olmaz dedi. Müslin tulumlar da aldım onlar da uzun kollu ama ince dokusu çok güzel. Atlet kol kısa kol zıbınlar da aldım. Bir süre sonra sıcak olduğunda sadece onları giyer diye düşündüm.
Hatice5461 Halisenur yani yeni doğan bebek kuşun kanat çırpışından bile hasta olur der büyüklerimiz ben senin yerinde olsam uzun kollu ince bişiler alırdım kısa kollu giydiremezsin gibime geliyor 🙇♀️
kbra19 Halisenur bende temmuz başı ilk 40 gün uzun kollu giyer diye düşünüyorum ama ben sadece ilk 1 ay için kıyafet alıp diğerlerini duruma göre alacağım. İnternettende söylerim zaten yazın 2 saatte kurur
Halisenur Kubracigimm hastane çıkışlarım benimde uzun kollu da normal evde giydireceklerimi kısa kollu mu alsam diyorum 0-3 ay zaten sonra kiş geliyor 3-6 ları uzun kollu alacağım
Kubracigimm Halisenur zaten onlardan da çok almayın iki üç tane uzun kollu iki üç tane kısa kollu olsun iyi gibi. Şimdi ulaşılması kolay hem mağazalar etrafımızda çok hemde internetten söylesek hemen geliyor eve. Ne kadar kilolu olacak hemen kilo alacak mı bilmediğimiz için yenidoğanı da 0-3 ayı da çok almadım. Ben hastane çıkışı giyememişim mesela 57 cm 4750 kg doğmuşum 🤭
Hatice5461 Halisenur yani büyük al bide yeni doğan alma canım benim 1 oğlum var 6 yaşında şimdi ikinciye hamileyim inan bende ilkinde çok hatalar yaptım hevesle ama sağlık olsun parada ağaçtan toplanmıyor ki herşeyi düşünmeliyiz bence 🌸
Halisenur Hatice5461 aynen öyle canım bende onu düşünerek yenidoğan 2 tane aldım en azından 0-3 ayı 3 belki 4 aya kadar giydirenbilirim diye düşündüm
Halisenur kbra19 oda mantıklıymış o şekilde de olur ama ne olur ne olma diye almayı düşünüyorum azda olsa
Susamtohumununannesi Halisenur göbek bağı düşene kadar hastane çıkışlarında olan çapraz zıbın al dediler bana bebek mağazasından fikir olsun. Onda hiç çıtçıt vs yok çıtıtlılar zor oluyormuş o dönemde
Halisenur Susamtohumununannesi ay şimdiki mağazadakiler yardım olmayı bırak insanın suratına bakmıyor bugün birine sordum da ağzının için bişeyler geveledi geçti gitti yanımdan
hunilimom Halisenur yaşadığın yerin havası da önemli çok nemli yerse uzun kollu ya gerek yok benim iki kızımda yaz bebegiydi hiç uzun kollu giydiremedim hastane çıkışı hariç sıcak isilik oldular hep terlediler istersen 3-4 tane uzun kollu al gerisi sıfır kol kısa kol olur
Aysegoksall Halisenur ben LCW da çalışıyorum canım ne bulursam aldım indirimdeyken herşeyi değerlendirdim. Artık dogumu bekliyorum
Halisenur Aysegoksall lcwyede baktım çok güzel şeyler var ama beden yok sitesinde ya çoğu şeyde 0-3 ay bulamadım maalesef
Susamtohumununannesi Halisenur evet bazıları gerçekten öyle insanı sinir ediyor ben Bursa’da yaşıyorum çarşısında şansıma bebetto mağazasında iyi bir çalışana denk geldim tüm eksiklerimi tamamlattı
Minis122 Halisenur benimde temmuz sonuna denk geliyor cotcitli kisa ve sifir kol.aldim. Hastane cikisi giydiririm asla. Kisa giydirip birakmam cok ufak olucagi icin usur ne kadar sicak olsada. İnce giydir icine kisa uzerine uzun ince goydirecegin seyler al
hunilimom Minis122 usumezler aksine sıcak havada iki kat giydirirsen isilik olur ben ilk kızımı uzun kollu zıbın üzerine penye ve pijama giydirdim çocuk bir günde isilik oldu ince muslin tulumlar felan belki olabilir dışarı çıkarken ama evde emerken bile asiri terliyorlar