Kızlar toz alerjisi aşısı oluyorum her ay idame doza ulaştım alerji doktorum aşıyı bırakmana gerek yok gebelikte dedi ancak doğum doktorum da bir ay atlayalım dedi hamilelikte alerji aşısı olan var mı herhangi bir sıkıntısı olurmu bebeğe çok kafama takılıyor cevap verirseniz çok sevinirim ❤ 7+4