Bercestee Tiroid yüksekliğine ne iyi gelir. Yüksek çıkmış benim doktora gitmedim. Sağlık ocağı hemen doktora gitmemi söyledi.
bilgegk Bercestee Dahiliyeye gidip ilaca başlamanız gerekicektir benimde hipotroidim var gebelikten öncede vardı gebelikte de bir ara yükselmişti ayda 1 kan verip değerlernize baktırmanız gerekicek doktorum sabahları dereotu yememide önermişti
Elfakca Bercestee benimde öyle ilaç kullanıyorum bende ama önce dahiliye ye gidip test yapmaları gerekiyor geç kalmayın hemen gidin çocuğa zararı olabiliyor
Sahnedekimadam İlaç canım başka bir şey iyi gelmiyor malesef , lahanagillerden de uzak durabilirsin🙏🏼
Derosasnne Benimde yüksek çıktı kadın doğum dr um ilaç verdi kullanıyorum .İlk gebeliğimde de yüksek çıkmıştı yüne ilaç kullanmıştım
Hasret99 Dahiliye değil endokrinoloji bölümüne git benimde hipertroidim var aylık kan testine göre takip yapıyorlar
babyandmomyy benim de öyle çıkmıştı gebeliğimin başında hemen fark etti doktorum endokrin yönlendirdi suan ilaç kullanıyorum ilaçla normal değerlere iniyor. ama kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bir durum hemen doktorla görüşün
Ben_bir_anne_miyim Gebelikte çok tehlikelidir tiroit yüksekliği lütfen hemen bir dahiliyeye gidin doktorunuz uygun tedaviye başlayacaktır. Ben bu yüzden 1 düşük yaptım malesef 😔
Bet1 Bercestee öncelikle geçmiş olsun ilaç dışında hiçbir şey iyi gelmez. Kaya tuzu kullanmamalısınız, lahana çeşitlerinden uzak durmalı ve bol dereotu tuketebilirsiniz
newmom07 Bercestee ben 4 aylık hamileyim ilk duyduğumda hemen gittim neyi bekliyorsunuz? Her ay dahiliyeye görünüp kan veriyorum doğum yapana kadarda böyle olacak. Lütfen ihmal etmeyin doktorum her gün ilacını mutlaka kullan bebeğe geçmemesi lazım demişti.