Yagmur_9 Arkadaşlar merhaba Ben 6 hafta 5 günlük gebeyim canım çok kelle paça istedi internetten bakıyorum zararlı yazıyor size sormak istedım bana bilgi verebilecek var mı acaba
ikbalk Yagmur_9 sakatat kategorisinde olduğu için önerilmiyor aslına bakarsan, bana çok canın istediyse belki bi iki kaşıkla nefsini körelt dicem ama yine de sen bilirsin, yenilmesi önerilmeyen gıda çünkü
Kubrakck2222 Yagmur_9 köfteci Yusuf’un et çorbasının tadı aynı işkembeye benziyor ben onunla yerini doldurmaya çalışıyorum korkudan içemedim işkembe-kelle paça tarzı🥲
momyy__ Yagmur_9 hijjenik bir yerde yemeye özen gösterin çok iyi temizlenmiş olması gerekiyor bakteri olabileceğinden zararlı oluyo hamileler için tabi herkes için zararlı ama hamileler için daha çok
Bkmcnkr Yagmur_9 bana doktorum hiçbirşeyi yasaklamadı. Abartmadığın ve iyi piştiğine emin olduğun herseyi yiyebilirsin dedi. Ama siz yinede isterseniz ilk 3 ay biraz daha dikkat edin. Sonrasında yer, içersiniz. Yada doktorunuzdan görüş alın
esr07bl Benim de o aralar canım çok işkembe çekmişti içmiştim ben dozunu kaçırmadığın Sürece bir sıkıntı olacağını sanmıyorum canım. Hamile olduğunu bilmeden alkol tüketen bile oluyor
Yenidenanneoluyom Yagmur_9 biz ailecek çok severiz ilk başlarda korktugum için ben de icmedim ama ilk 3 aydan sonra icmeye basladim. Simdi 35. Haftadayim bir sorun olmadi şimdiye kadar