Fatma_nur50 Bebeğim dönmüş aşagıda dedi doktor nasipse haftaya 7 Mart doğum ama yukarı da gözüküyor doktor kontrolüme henüz var size sormak istedim sizce doğum olur mu yoksa sezeryan mı der
Fatma_nur50 Hayır doktorum kafası dönmüş normal gözüküyor dedi ama karnıma bakınca gögüsüme çok yakın duruyor yani yukarı da derler ya halk için de bebek Rahime yerleşmez ise ne olur sezeryan mı olur