Bence almalısınız çok pahalı bir ürün değil bebeğim 24 günlük geceleri gazını çıkarsanızda yatırınca kusabiliyor ve siz uykuda olabiliyorsunuz.. eğim verdiği ve yan destek yastıkları olduğu için insanın içi bir nebzede olsa rahat ediyor ve 2-3 aya kadar kullanılabiliyor en tehlikeli zamanlar geçmiş olur