Aybuke-Aytekin Fatossss-26 @Fatossss-26 Benim doktorum da Melike Savaş 9.haftadayım ilk kez gittim memnun kaldım , siz memnun musunuz ? Doğum için de şehir hastanesini çok önerdiler ama yine de tereddüt ediyorum
Fatossss-26 Aybuke-Aytekin benimde 9. Haftam iki kez gittim daha önce bu cuma tekrar randevum var memnunum şu an bir problem yaşamadım bende şehir hastanesi düşünüyorum inşallah özeller gereksiz pahalı geliyor şehir hastanesini olanak olarak beğeniyorum.