Benim bir tanıdığım da 6 ay önce doğum yaptı ve o da aynı şekilde yapmış bir sıkıntı olmamış .
Zaten iki farklı hastane olunca doktorlar birbirininkini görmüyormuş . Ama ben yinede e nabızdan gizliliği düzenledim , doktorlar gittiğim hastaneleri vs göremez istersen sen de öyle yap için rahat olsun ..Ben de şehir hastanesindeki doktoruma durumu söyleyeceğim , o da aynı testleri isterse yaptırmamak için . Yinede karışık bir durum 🤔