ErhanKubra 8+2 haftalık hamileyim öksürürken gülerken kasıklarım ağrıyor kramplar giriyor normal mi sizce benim gibi olan var mı acaba
Yesimmm93 ErhanKubra işte o agrının şiddetıne bağlı burda normal deriz kafanı karıştırırz veya degıl deriz piskolojin bozulur 😀
ErhanKubra Yesimmm93 yaşayan varsa içim rahatlasın diye sordum ☺️ cumartesi gidecem inşallah diyorum acaba enfeksiyon kapmış olabilir miyim
Guldvlcu Benimde var dün anlattim doktoruma progestan başlatti umarim iyi gelir bende hapsirirken öksürürken aciyo sizliyo yatakta saga sola dönerkende acı hissediyorum
ErhanKubra Guldvlcu aynen benimde öyle daha doktora söylemedim cumartesi günü gitmeyi düşünüyorum inşallah sorun yoktur neden progestoron başladı ki size
Guldvlcu ErhanKubra ya bende anlamadim doguma kadar kullancaksn dedi erken dogum yapmistim oglumda sanirim ondan dolayi veya biyerde okumustum bu agrilar olursa rahim bebgi atmak istiyomus sanirim dusuk felan olmasin diye verdi
ErhanKubra Guldvlcu Ayy Allah korusun bir bebeğimi kaybettim buna bi şey olmaz inşallah benim büyük ihtimalle enfeksiyondan olabilir bu ağrılar öyle düşünüyorum ilacı kullanayım kontrole gideyim sonra
ErhanKubra Guldvlcu evet bebekten dolayı ağrı değil dedi büyük ihtimalle üşütmüşsün yada gaz sancısı dedi