Kızlar çatı muayenesi oldum çok kısa sürdü kendimi hiç kasmadim herhangi bir acı çekmedim ufak anlık nasıl anlatsam bir yanma gibi birşey oldu ama o kadar salise sürdü düşünün. Zaten çok kısa sürdü doktorum eldiven taktı ve jel kullandı. Normal doğuma uygun olduğunu söyledi 10 gün içinde sancım olmazsa yatış yapılacak doğumum başlatılacak bana dua eder misiniz sancım kendiliğinden gelsin istiyorum hayırlısı ile ☺️☺️