Doktorum bu sabah 2. Sefer çatı muayenesi yaptı ondan sonra baya ağrı sancı oldu. Yarın sabahtan gel dedi doğumun başlamış 3-4 cm açılma var dedi. Şimdide lekelenme oluyor normal dimi bu durum. Doktor olabilir demişti ama yinede ilk doğum olunca ikna olamıyor korkuyor insan 🫤