Selinoloji Ben henüz 17+4 üm ama ben de hiç aşermedim 🤷🏼♀️ sadece meyve istemek, tatlı tuzlu istemek gibi genel istekler oldu bir ara, o da bitti, aslında normal zamandan çok da farklı olmadı. Hiçbir şeyden tiksinmedim de şimdiye kadar umarım böyle devam eder 🫠