Kızlar bugun kontrolum vardı 36+2 yiz
Sancı cıktı nstde ilk 10 dk bise yoktu
Sonrasında ⅔ dk 40 ı vurdu indi falan doktorum 38 de alacaktı
Ama kanaman suyun gelirse acil gel dedi
Bu haftada dogum yapanlar küveze girdi mi bebekleriniz 😔 cok canım sıkıldı dua edin 🙏🏻