Ezgisafakk ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri Musa Yılmaz’a gidiyorum ve ilk bir arkadaşımın tavsiyesi ile gitmiştim. 1 ay içinde doğuracağım ve doktorumdan çok memnunum. Her muayenede detaylı ultrason gibi uzun uzun her şeye bakıyor, bana gösteriyor anlatıyor. Her seferinde güzel bir poz yakalamaya çalışıyoruz fotoğraflık. Ben Medar’dan da memnunum. Daha önceden bir kere Adatıp’ta Hamiyet Hanıma gitmiştim ve hiç memnun kalmadım, kötü bir deneyim yaşadım o yüzden ben de Adatıp’a ısınamıyorum hiç. Bence birinin doktorunu sevip sevmemesinin sebebi şunlara bağlı; ilgi ve kişilik uyumları. Bu hastanelerdeki bütün doktorlardan gerekli ilgiyi bulabilirsiniz diye düşünüyorum, önemli olan sizin kişiliğinizin doktor ile uyumlu olup olmayacağı bencee