Arkadaşlar merhaba ben 14. Haftamd serklaj oldum . şuan Allaha şükür 18. Haftamdayim . ama ilk gebeligim 21.haftada kayıp olduğu için bu çok endişeliyim. Size sorum arkadaslar , siz Serklaj sonrası enfeksiyondan nasıl korundunuz . cevap verirseniz çok sevinirim🙏🏻