annesininbali27 benim de Nisan sonu gibi doğacak oğlum,ben hem yarım kollu hem uzun kollu zıbın aldım uzun kollu hastane takımı koydum 2müslin 1penye 1 de daha kalın bir battaniye koydum yine de üşür diye düşündüm yeni doğduğu için, kendime de ince pijamalar ayrıca da hastane çıkışı için daha tok kumasli alt üst takım koydum