Sezens0782 Kızlar daha yeni hamişlerdenim bugün canım içli köfte istedi erken mi bilemedim ama neyseki bulduk yedim çok şükür bunun bir başlama zamanı var mı?
FatmaAselinAnnesi_60 Sezens0782 hayır bunun zamanı niye olsun ki ben de 6 haftalıkken canım çok bat istemişti yapanım olmamıştı çok ağlamiştim 🥲
beyzacmvrc Sezens0782 b İstanbul da oturuyorum belki bilirsiniz benimde canım bugün halk ekmegi çekti hahah😂😂 24. Haftamdayim yakınından geciyoduk Allah’tan 😂 normalde de severim öyle koparip yemeyi 😂
Sezens0782 FatmaAselinAnnesi_60 bat batırık mı tahinli olan bizde çok yapardık ya dediğim gibi çok yeniyim ama Tatlı istemiyorum hep eksi acı kısır çok severim mesela yapıyorum adı sevdiğim için korkuyorum midem yandı ilk defa
Sezens0782 FatmaAselinAnnesi_60 ay bilemedim bir an tv de gördüm zaten çok severim birde tetikledi yani içim rahatladı şimdi 🤭
FatmaAselinAnnesi_60 Sila66 mükemmeldir hemşerim bat çok güzel oluyor köy ekmeğini kurut içine at yaprak ile yeniliyor ayy neyse canım çekecek şimdi 😂🥹🥹