SaHil_Hayat Kızlar boğazım enfeksiyon kapmış beyaz beyaz pamukçuk gibi olmuş ateş halsizlik çok kötüyüm doktor antibiyotik verdi ama kullanmak istemiyorum korkuyorum nasıl yumuşatırım boğazımı bir fikriniz var mı ??
bbyyzl 19 haftalığım ben ilk boğaz yüzünden 2. de kulak iltihapı yüzünden 2. kutu antibiyotiği kullanıyorum malesef ki kullanmadan geçmiyor doktor kullanmazsan daha kötü bebeğe geçer dedi korktum ve kullanıyorum mecbur 😢
bbyyzl SaHil_Hayat ben de çok üzüldüm hala da üzülüyorum ama ateşin bebeğe etkisi daha çokmuş korkudan başladım