Hamileligimin başlarında çaydan malesef tiksiniyorum ve 9 ay agzima süremiyorum ,normalde şekerim yokken hamileliğin başında şeker çıkmaya başlıyor ,çok nadir yükseliyor hep düşük oluyor gebeligimde,cay dengeliyor diye duydum şekeri ,bu konuda bilgisi olan var mı kızlar,çayı normalde de şekersiz içen biriydim