Aecer evet çalışmıyorum, firma komple kapalı oldugu icinde gel diyemezler. hamile olduğuma dair resmi bir belge istediler. Doktorumdan alacağım, bakalim nasıl bir uygulama yapicaklar. Kanunda haftalik saatten değil günlük 7,5 saatten bahsediyolar zaten.