Bugün doktora gittim bebek çok aşağıda dedi 36. Haftamdayım ama açılman falan yok dedi ama o kadar aşağıda baskı var ki doktor bile şaşırdı kafası iyice aşağıda dedi bu kadar aşağıda olunca kafası normal doğum olur değil mi hiç böyle bir durum yaşayan var mı beni inanılmaz rahatsız ediyor bu hissiyat doğsun istiyorum ama kilosu da çok zayıf 2400 36. Haftada olmama rağmen of valla ne zor işler hep Elim yüreğimde bekliyorum