Neslisahhh
ilk başta oğluma ben de sleepy alıyordum ama iyi gelmiyordu poposu kızarıyordu bunu aldıktan sonra hiçbir sorunumuz kalmadı sızdırma falan olmuyo gayet güzel, memnunum değiştirmeyi de düşünmüyorum açıkçası sadece bu ara bu markayı çok duyduğum için merak ettim 6 numara kullanıyorum ben oğluma